07antdefne denden hayırlı olsun öncelikle ben korkuyorum normalden iki kere yaptım ama dikişten korkuyorum insalllh bende nasıl olduğunu anlamadan dogururm
denden 07antdefne ooo sen 2 kere yapmışsın ne güzel.🤗 artık neyin nasıl olacağınıda biliyorsundur. Önemli olan ıkınmak zaten. 2 doğum yapmış biri olarak süper bi doğum yapacağına eminim ☺️
07antdefne denden insalllh allahım o yolda kimseyi eylemesin dualarını eksik etme Alllh razı olsun moral oldu banada 😊
Zeyzey90 denden şöyle yorumlar görmek ne kadar güzel bişeymiş 😄👍🏼👍🏼 Herkes öldüm bittim mahvoldum kesildim avaz avaz bağırdım falan yazıyor okuyorum aman Allahım diyorum ya nasıl doğuracağım acaba🤣 sizin doğum hikayenizi okuyunca oh be dedim❤️
denden Zeyzey90 🤗 doğum yapacaklara herkesin motivasyon vermesi lazım ki bende öyle yapmaya çalıştım 🤗 Öldüm bittim durumu kişiden kişiye göre değişir ama abartmamak lazım 🙂 inşallah hayırlı doğumlarınız olur 😘
Kaderekin denden gözünüz aydın cnm Rabbim bağışlasın analı babalı büyüsün inşallah hayırlı evlat eylesin
asyaa15 denden hamileliğiniz süresince ekstra bseyler yaptınızmı kolay olsun die. Yürüyüş hurma meryem ana otu falan. Gözünüz aydın olsun Rabbim saglıcakla büyütmeyi nasip etsin darısı da bizlere olsun 😆😇😊
denden asyaa15 hiçbirşey yapmadım ama benim hamileliğim çok güzeldi sürekli her işimi kendim yaptım. yürüyerek heryere gittim ama ekstra yürüyüş yapmadım .
Kaderekin https://imgyukle.com/i/20191210-143430.RUcrOy arkadaşlar tahminleriniz nedir cinsiyet hakkında
Elercvk denden Gözün aydın 🥰 Allah analı babana büyütsün inşAllah🙏 Depand kaç adet aldınız acaba ben 10 tane aldım yeter mi bilmiyorum
Ozge_77 Hlal çatı muaynesı nasl olıyor acaba acı oluyormu. Altdan ultrasan oldm ondan korkum yok. Çatıdan korkuyrm
Hlal Ozge_77 biraz acı oluyo canım iki parmağıyla bakiyo açıklığa aşırı acimiyo jel.kaygan olduğu için öyle fazla acimiyo korkma hemen bakiyo bitiyo zaten o an kendini rahat brak