Eda91- canım % 90a takılmıyor ama ben 4-5 saat falan idrarımı yapmamıstım sanırım o yüzden varmıs yani ondan taktılar. Bu arada göğüs acısıda yanlıs emzirmeden kaynaklı. Herkese denk gelmez. Beni bulur hep böyle şeyler. Korkma yani. Göğsünü iyice kavramasını sağla. Kahverengi kısmını komple ağzına sokmaya calıs. azıcık kahverengi kısmı görünebilir. sadece ucunu verip emzirmeye calısırsan benim gibi kıvranırsın 🤦🏻♀️🤦🏻♀️