denden gözünüz aydın, sağlıkla büyütün kızınızı ☺️
emzirirken ağlıyorum demişsiniz ya, mutlaka söyleyen olmuştur, meme ucunun tüm pembe bölümünu verince acımıyor, yara olmuyor VS. Diyorlar ya. Siz de yapmışsinizdir muhakkak, yine de buna rağmen mi çok acıyor? Emzirme kısmı en merak ettiğim kısımlarda biri 🤔