Kifayet Yawrum valla benimde ağrı eşiğim çok düşük kan verdirirken bile kalbim küt küt atıyor normal Doğumu kesinlikle yapamam bende sezeryan düşünüyorum
Grslhndn Dudu_Ozer yahu kendime soruyorum ama tadini bilmedigim bisey icinde yorum yapamiyoruz yani ilk gebelik olunca sahsen Ben ikisindede korkuyorum fakat bu cocuk icimizde kalmicak cikicak oyle Yada böyle
Guguk Yawrum ben daha olmadım canım 😃 senin ben bebeğin için hangisi en iyi bunu en iyi doktorun bilir. İkisi de bir Doğum şekli iyisi kötüsü yok.
lazkizi61_ Yawrum nasıl duymuyorsun dikiş ağrıların oluyor ve odaya çıkardıklarında karnına bastırma olayı var o can çok yakıyor görümcemi birebir görünce açıkçası korktum sezeryandan😐
Badevehande Yawrum yarı bayılıyorsun belinden iğne vuruyorlar sadece altın uyuşuyor önüne perde geriyorlar Doğum olunca yukardan bebeğini gösteriyorlar
Mervezumra Yawrum benim icin cok kolay gecti hic agrim sancim olmadi yarim saatte bitti odaya cktim daha sonra ilk ayaga kalkis biraz zordu ama yurudukce acildim eve gidincede sadece oturup kalkmakta zorlandim 1 hafta sonra hepsi gecti normal hayatima döndüm
Badevehande Yawrum evet ve normal doğurmuş gibi bebeğin doğduğu andan itibaren hep görüyorsun acı bile yok
Yawrum Mervezumra sezaryan iyi dyorsunuz yani Bnde sezaryan istm 'ya pki sizin bebis termi glmisti ndn sezaryan aldilar sizi
Mervezumra Yawrum ben kendim istedm psikolojik olarak normal dogum yapamazdim cok korkuyordum o yuzden ozel hastaneye gidiyordum zaten