Yawrum ben önüne geçilemeyecek bi durum olduğu zaman sezaryen taraftarıyım. Çünkü adı üstünde yani normal Doğum, bi sıkıntı yoksa sezaryen olmanın manası yok ben 2.5 ay önce normal Doğum yaptım bebek aşagıya düşmemişti o yüzden doktorlar sezaryene almak istedi ama suquat yaptık ebelerimle ve illa normal doğurucam dedim ve doğurdum eğer istersen yapabilirsin korkulacak bişey yok o an acıyı doruklarına kadar yaşıyosun ama bitiyo geçiyo hepsi. Hakkında hayırlısı olsun