Yawrum keşke gebe eğitimi alsaydın. Ben ilkinde çalışıyordum 2. De aldım şuan 38. Haftaya girdim. Nasip ilki sezeryan kolay da kalktım ama arada 7.5 yıl var olursa normal istiyorum nasip. Kendinle konuş hiç bişey için korkma etrafı dinleme sağlıkla doğsun