Mrv_ycgl merhaba canım yarın 36 haftalık oluyorum bende. Benim bebeğimin kafa gelişimi 3 hafta önde gidiyor, ayrıntılı ultrasonu yaptırmıştım herhangi anomali bi durum yoktu şükür, arada şehir değişikliğim oluyordu kontrolümde farklı doktorlara görünüyordum hepsi de ters bi durum görmedi, oluşumları herşey normal şükürler olsun, genetiktir büyük ihtimal dediler. İki yeğenim var onların da kafaları büyük 😀 hiç kendini korkutma, sıkıntılı bir durum olsaydı görürdü doktorlar . Ben de ikili üçlü testlerin hiç birini yaptırmadım onlarda yanılma payı çok yüksek,