Benim bebeğimnde kafası iki hafta önde gdyr .takii 29 haftaya gelince oldu ondan önce hep haftasyla uyumluydu . Dr hemen bana testleri yaptrdnmı sen dedi evet normaldi hersy dedm riskli gebeliğe gönderdi oda baktı büyük ama sorun yok dedi .geri o dr gittim gözün aydn cok korkmştn sorun yokmş diyor 🙄 yani hemen insanı telaşlandryolar baska dr dha gttm bunlar milimetrelk ölçmler büyük olupda cok büyük dogcak zanntme dedi cok normal genetikmş.