Mrv_ycgl bugün aynı durumu yaşadık, 2.li test yaptırdık, ayrıntılı ultrason yapıldı, başlarda 2 gün fark vardı. Bugün radyolog kafası 3 hafta önde dedi, şok oldum. Endişe etemememi söyledi kadın doğumda aynı şekilde. Genetik dedi , hemen annemi aradım ben ve kardeşlerim doğduklarında aynı şekildeymişiz sonradan orantılı olmuş , 37. Haftadayız bu arada