Kubuuu1 aysenurozdemirr o zaman sıkıntı etmeyin ama neden psogestan vermiş anlayamadım gidince net öğrenirsiniz bir şey yoktur inşallah ☺️
Kizkalesi aysenurozdemirr benimki 23-24 den beri baş aşağı idi hiç öyle dinlen vs demedi 32de tekrar baş yukarı çıktı dün gittim yine baş aşşağı inmiş kızım 🤷
Bebisim_1208 sokomel yooo o hafta da bnimde deildi 35 haftaligim daha yeni dönmüş😂47 kadar zamanı var yani cnm
Deletedmom3 aysenurozdemirr bana da doktor 29.haftada bebek ters ama merak etme daha donebilir demisti demekki normal bisey diye dusunuyorum
Bebegimbenim3 aysenurozdemirr canim benim de 29 haftadan beri baş asagida suan 37+5 oldim cok şükür bisey yok
Neslihanbew aysenurozdemirr benim bebeğim de baş aşğı kanala girmiş hatta fazla girmiş erken doğum riski olabiliyormuş böyle durumlarda ama benim 35 haftada olduğu için ilaçla durdurma geciktirme yapamam dedi dinlen yatış verdi bekleyecez dedi 37 bare görelim dedi böşe durumlar hızlı gerçekleştiği için önlem almak istemiş olabilir canım sağlıkla gelsinler inşallah ☺️
Esrntltrn Benim bebegim 25. Haftada basasagı döndü ve doktorum bunun normal oldugunu su an yeri rahat oldugu icin sürekli pozisyon degistirebilicegini söyledi, rutin kontrollere devam ediyorum gelmen lazım gibi bisey söylemedi bana doktorum
Guneess aysenurozdemirr BEN . 28 de baş aşşağı döndü ve 29 da kafası doğum kanalına 24 cm yaklaşmıştı. Şuan 31. Haftadayız 1 haftadır progesteron kullanıyorum ve izne ayrılmak zorunda kaldım. 34. Haftaya kadar kullanıcam sonra isterse doğabilir dedi . Ama ben aşağı bayaa baskı yaptığı için şuan yürümede zorluk çekiyorum 🙄 en azından bebeğin sağlığı yerinde. Sizde korkmayın
Gulsunn aysenurozdemirr canım bu haftalarda zaten bebek baş aşağı dönüyor diye biliyorum doktorun takip etmek istemiştir.
Nilay35 aysenurozdemirr cnm bnm bende 1 hafta once gttiqimde aynisini solemisti banada bas asagiydi ama korkma dewamli içlerde harekwt halinde olduqu icin donuyorlar suan 31 haftalik olduk haftaya kontrolumuz bakalim artik bu haftalardan sonra kan ve idrar testi istick doktorlar bende istediler kan grubunu falan
Happymumsyy aysenurozdemirr benim 28 de döndü 32 de kanaldaydı doğum öyle kolay bisey değil canım rahat ol ☺️ Hiçbir sokıntı olmaz inşallah. Suan 35 im hala aynı şekilde duruyor kanalda öyle diyim.