Ozgeurkn aysenurozdemirr canım benim 27.haftadan beri kafası aşağıda ilaç falan vermemişti doktorum korkma bişi olmaz 😊
Szeys aysenurozdemirr Bizim de 28.haftamız bitiyo 10 gün önce gittim en son. Ama benimki hep baş aşağı haftalardır ve rahim ağzı da kapalı zaten herhangi bişey söylemedi. Sıkıntı etme bence bi sorun olacağını sanmıyorum🙄
hunilimom aysenurozdemirr bas aşağı dönmesi gayet normal birşey hatta o haftalarda dönmesi daha iyi ilerki haftalarda daha zor oluyor alltan muayene felan etti mi kanala mi girmiş o yüzden mi progestan başlıcak cunki o kanama erken doğum vs için doğumu durdurmak amaclı kullanılan bir ilaç
aysenurozdemirr hunilimom yok alttan muayene etmedi sadece bas asagi duruyor dedi, sanirim tedbir amacli iki hafta sonra gormek istedi, sonucta ultrasonda bir iki dakika goruyor oda bas asagi pozisyona denk geldi diye dusunuyorum🤷🏽♀️🙈
Esmaemenova aysenurozdemirr merhaba bende 29-30 haftaliğim 1480 g bebeğim doktor başi Aşaği dedi ama bende bebek çok aşağida biraz dikkatlimolmami soyledi ama sadece başiNin Aşaği olmasindan endişelenme 28 haftadan itibaren bebek başi Aşaği olmali zaten gayet normal bişey doktor başka bişey için gel demiştir belki sende de bebek aşağida olabilirmi
aysenurozdemirr Esmaemenova bebeğin aşağıda olmasıyla ilgili birşey söylemedi, sanırım tedbir amaçlı iki hafta sonra tekrar görmek istedi
hunilimom aysenurozdemirr daha çok döner öyle.de kalır kendine uygun bi pozisyon arar benim kız 35 de anca döndü 😁
begumseker aysenurozdemirr benim 26dan beri baş aşağı durumda.. Ama endişe etcek bişey yok demişti doktorum çünkü doğum kanalında değil olması gerektiği yerde dedi.. 31. Haftamdayım aynen devam ediyorum hayatıma sıkıntı yok😊
kyrdsvn aysenurozdemirr 28+5de kontrolüm vardı canım baş geliş dedi benimki de dönmüş ama Doğum kanalına girmediği sürece sıkıntı yok. Bu haftalarda dönmeleri gerekiyormuş zaten🙃😂
Ocakannesi53 aysenurozdemirr benim bebeğim rahme tutunduğundan beri baş aşağk 😀 korkulacak bir şey yok eğer servikal yetmezliğiniz yoksa sıkıntı etmeyin. Birden hareket etmeyin. Ben de 35+1 im 🤲🏻🤲🏻
aysenurozdemirr Ocakannesi53 rahim agzi kapali dedi ama iki hafta sonra detayli anlatacak bakalim ne diyecek
Prensesmomy Merhaba canım benimde 29 haftalıkta Nişan gelmişti benden doktora gittiğimde doğum pozisyonu almıştı yalnız benim ki kafasını doğum kanalına soktuğu için progestan 4 hafta boyunca haftada 1 kez iğne ve serum başladı doktor doğum kanalında değilse korkma
duygusm aysenurozdemirr 25. haftadayız, bizimki ne zaman gitsek hep baş aşağı. Pıtır pıtır ayaklar hep yukarıda. Ama doktor herhangi bir sıkıntı görmüyor. Rahim ağzı kalınlığını ölçüyor, çok şükür onda bir sıkıntı yok. Sadece bebişim öyle durmayı seviyor.
Tusubasa aysenurozdemirr 20. Haftadan beri doğum pozisyonunda kanala girmiyor ama o durumda kaliyor suan 32. Haftadayim
Kubuuu1 aysenurozdemirr benim de 28. Haftada baş asagiydi ama doktor hiç öyle bir şey söylemedi hatta 31 de adet sancısı gibi ağrım oldu açılma var mı diye karından baktı bebeğin başı kapattığı için göremedi alttan baktı hala da baş aşağı çok şükür
Deda aysenurozdemirr Onda kötü ne varki benim oğlum hep baş aşşağıydı. Şimdi kızçem olcak oda bi gidiyorum baş aşşağı bi gidiyorum başı yukarda☺️
Seda_123 aysenurozdemirr Ne alakası var benimde 29 da baş aşağı döndü 34 haftalığım hâlâ baş aşağıda zaten bebek o haftada baş aşağı dönmesi beklenir bu normal bişey doğumu tetiklemez
aysenurozdemirr Seda_123 o zaman doktorum dogum kanalina girip girmedigine bakacaktir iki hafta sonra, demekki korkmam gereken birsey yokmus🤪
aysenurozdemirr nazsimaova progestan yazmadı henüz, iki hafta sonra tekrar bakacak doğum kanalına girmişse eğer vereceğini söyledi🙈