aysenurozdemirr canım benim 16.haftada doğum pozisyonunu aldı.Bol bol dinlen.Ayakların yukarda yat.Çalışıyorsan izin alabilirsin hatta.Ben rapor aldım.Şuan ben de 29dayım normal durumda çok şükür.Ama bebek artık ağırlaştığı için çok baş aşağı durunca açılma felan yapabiliyor.O yüzden düzelirse daha iyi olur.Ben de progestan kullandım onu kullanman gerekirse de korkma gayet güzek bi ilaç bol bol uyuyosun o da aynı kapıya çıkıyor😄