mine571 13+4 deyiz.. Benim de mide bulantılarım azaldı ama devam ediyor.. Kasık agrısı gaz ve bol bol halsizlik var... 12+3 de doktorum cinsiyetine baktı ama bebiş göstermedi.. 3 hafta sonra tekrar gel dedi.. Bende heyecanla bekliyorum 💞
Nese_2770 14 olduk bugün🐣 12 haftayken doktor kıza benzetti , 30 aralıkta takrar gidecez o zaman tam belli olur heralde🐣🐣
Guliguli 12+4 bulanti kusma grip hastalikli gibi dolasiyorum 🤧 cinsiyet icin haftaya gidicem bakalim soylerse doktor ☺️
ilknrgl Minnosanne27 dogumumuz ayni gune denk geliyor haftamiz ayniymis😂 benimde cinsiyet erkege benziyor ama tam olarak net degil dediler
Minnosanne27 ilknrgl yaa ne güzel rabbim kolay dogumlar nasip etsin 🤲cnm ben 12 haftalık Ken gittim kesin kız dedi ama bakalım hayırlısı 🤗
ilknrgl nunu90 valla sorlu bi sureç geciyor 15.haftamdayim 6.haftadan beridir mide bulantisi beni mahvetti halada gecmek bilmiyor cinsiyet erkege benziyor dediler ama tam olarak net degil dediler
Busr_Akbay Ben de ikiki taramada kıza benzetti doktorum. 13+3 olduk bugün. Bebeğin plasentası biraz önde oluşmuş dedi. Aranızda oyle olan var mi ?
daisy35 ben dün kontrole gittim, 12+4 iken bariz erkek pipisi gördük :) doktor 2 hafta sonra net söylerim dedi. Herkes için hayırlısı olsun, sağlıklı bebekler olsun :)
Dilan3eymenn daisy35 şuan seninle aynıyiz ama benim henüz belli değil 2 hafta sonra gitvem bakalım ne ducek Dr umuz😊😇😇🤗
Dilaraeymen 11+2 olduk. Doğum 30 Haziran gösteriyor ama bence 30 haziranı beklemez gibi🙈 Devletteki doktor kız bebeğe benziyor dedi inşallah değişmez😍 oğlumu da 11 haftalık öğrenmiştim
cagla34 nunu90 12 haftaya girmek üzereyim Cinsiyetinden çok karnım ne zaman belirginlesir diye bekliyorum😁 Haziranda inşallah benimde😍
Hatmaz Bizde 15. Haftaya girdik ve dün öğrendik 🤗bebisimiz ultrason sırasında uyuyordu ama doktor pipisini gördü ogluşumun😂👶💙 gaz sorunu dışında bir problem yok çok şükür🥴 tahmini doğum haziranın ilk haftası hayırlısıyla gelsin bebeişler🙏💐