Kızlar ben de 13. Haftamdayım. Halsizlik dışında hiç belirtim kalmadı. Midem düzeldi. Yanma da yok. Kasık batması yok. Kendimi dinlememem lazım. Belirtiler gidince insan kötü hissedebiliyor. Keşke bebek hareketlerini hissettiğimiz zamanlar hemen gelse de rahat etsek :) cinsiyeti bilmiyorum ben bu arada daha söylemediler 🍀👼🏻