Ezgiklc boşversene ya. Zaten karşıysan bu postda işin ne desene? İlla moral bozmak için gelen varsa valla bana havaa hoş bozmasınıda bilirim. Anneliğin yaşla ne alakası var biz kendimizi hazır hissetmişizki hamileyiz. Okumak diploma ne bileyim gezi tozu. O diplomadan 5tanesine sahip olupta anne olamayacaksam veyaa çoçuğuma iyi annelik yapamayacaksam varsın olmasın😒😒 hem okuyorumda eğleniyorumdaa geziyorumdaaa tozuyorumdaa hemde sevgilimle sevdiğimle. İstersede arkadaşımla. Evlenince hayat kararmıyor . yinede diyorum tercih meselesi . Ama lütfen moral bozmayın ki bozuşmayalım. Bu arada canım yalnış anlama sana cevap yazmadığımı biliyorsun . Yani kime yazdığını bilmedim pek bişey yazanda yoktu senin tepkine göre yazdım. Zaten sana yazılanlarıda okurlar. Cevaplarlar