24 yaşındayım ilk oğlum 22 yaşımda dünyaya geldi şimdi 2. Ye hamileyim 25 yaşımda kucağıma alıcam inşallah 🤗 Bu arada bu anneliğin kesinlikle yaşla ilgisi olduğuna inanmıyorum kimi 30-40 yaşına gelse de aklı havada olabilir kimi erken olgunlaşır herkesin yaşam şekli farklıdır. 20 li yaşların başında evlenenlere ay yazık çok erken gözüyle bakanları doğru bulmuyorum. Bende çok şükür üniversitemi de bitirdim sağlık sektöründe çokda güzel bi mesleğim var eşimle de ilkoluldan beri tanışıyoruz sınıf arkadaşımdı😁 hayatımı onunla yaşıyorum çok şükür hiçbişeyden pişman değilim tam tersi genç anne olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum bu yaşımda çocuğumu böyle güzel büyütmeme 🙏🏼