Zeyk doğru dediniz ama bu söylediğim şahsın annesi de benle aynı fikirde düzelmez çünkü kişi kendi egosunu düşünüyor ise hayatı sadece kendinden ibaret görüyorsa kendine de faydası olmaz doğurduğu yavrularına da eğitim neden aile de başlar diyorlar bu yüzden keşke bazı şeylere diploma belge aldığımız gibi anne baba olabilir belgesi de alabilsek çocuk yapmadan önce bu sorunlar olmaz belki anne de olsan babada vicdan merhamet lazım vicdanı olmayan ebeveynler yetiştireceği bireye ne aşılayabilecek düşüncesindeyim sonradan sorunlu çocuklar çıkıyor ortaya neden anne sevgi vermiyor ki kendi havasında Umarım bizler böyle olmayız