lilayda. Cati muayenesi ne yalan soylim ben kendimi kastigim icin olsa gerek baya acı hissettim zaten muayene eden doktorda kastigim icin aci hissettigmi soylemisti tabi insan bilmiyor ne yapacak ne edecek (onden bir islemin nasil yapacagni bahsetse belki rahatlardim diye dusunuyorum 😒) .2.sinde daha rahat olurum heralde 😌