Kızlar ben dün ilk kez oldum çatı muayenesi 38 haftalığız.. ama istemsizce kendimi çok kastım, bu yüzden hem uzun sürdü hem de doktorum tam anlayamadı çok da zorlamak istemedi.. haftaya tekrar bakalım dedi.. ben kendimi ne kadar rahatlatsam da bir türlü rahat olamadım 😔tavsiyesi olan varsa yazsın lütfen ne yapmam lazım ?