Beyzanurlina Glybskl benım çatı agrım vardı o yuzden baktılar kuzum bide bugun nişanım gelince baktılar
Glybskl Beyzanurlina benimde 1 haftadır var inanılmaz feci gece uyurken bile başladı çatı ağrılarım doktoruma söyledim süper istediğimiz de bu zaten dedi haftaya çatı muayenesi yapalım dedi nst den sonra
Beyzanurlina Glybskl 37 de başladı benım çatı agrım sol bacak aramdan vurdu hep agrısı ama bi açılma olmadı annem hep cocuk aşşaya baskı yapyo düşecek o yuzden agrıyo diyo ama karnım düşmüş denemez😂🙈
MelisaEbru Glybskl benimde 36 haftalık bebek o kadar aşağıdaki kasıklarm acıyo yürürken haftaya açılma varmı diye bakıcam dedi çatı muaynesi demedi ama bende endişeliyim korkuyorum normal doğumdan
[silindi] Glybskl ben 38 haftalıkken çatı muayenesi oldum 4 gün sonra yani 38+5 ye doğum yaptım yani tetikliyor diyorlar ama bilmiyorum 🤷♀️ benim 5 gün sonra doğum oldu
Glybskl [silindi] kilosu iyimiydi peki bebeğinin önemli olan gelişmesi tabi benimki daha küçük diye korkuyorum kilo alsın istiyorum 2850 şuan
Glybskl Beyzanurlina 36dan beri çekiyorum o ağrıyı çok berbat sağ yada sol bacağıma vuruyor aniden elektrik çarpar da kemik ayrılır gibi bir ağrı rezalet bişey 😬 bende korkuyorum inivercek aşşağıya çocuk diye 😂😂 göğüs altımdan 5 parmak aşşağıya düştü karnım
Glybskl MelisaEbru bakıcam dediyse çatı kontrolü yapıcak canım benim. Göğsümün altından 5 parmak aşşağıya indi benim de bebeğim Doğum pozisyonunda şuanda kanala iniyor
Beyzanurlina Glybskl ayyy ınsallaah faydası olur sana kuzum bana olmadı acıklık 0 sende faydası olur ınsallaaaah😂🙈🙈
Sessizlik Glybskl bgun gttm kontrole hersey normaldi nstye bagladi tansiyona baktilar haftada bir kontrole gelmemi soylediler
Glybskl Sessizlik bende 3 haftadır her hafta gidiyorum kontrole ve nst ye bağlanıyorum 😊Doğum yaklaşıyor sanırım sizin de o zaman
Tgba_1 Glybskl 35 haftamda muayene oldum hiç sancım filan da olmadı her hafta muayene oluyorum sıkıntı olmadı bende
Nur_Nur Glybskl benim doktorum çatı muayenesini doğum kasılmaları düzenli başladığında yapacağını söyledi. 38+4üm. hiç yapmadı ve yapmayacak.