Happyprincess
Sende akıl yok diyenler kim oluyo acaba.. Kusura bakmasınlarda bu mesleğe yıllarını vermiş doktorlardsn daha mı iyi biliyorlar.. Anlamıuorum bu zihniyeti.. Bakın artık yaptırmıssınız birilerini dinleyipz stres olmayın üzülmeyin. Doktorlar tüm tahlillernizi yapıp gerekliyse zaten yaptırmanızı söylüyor.. Doktorunuza güvenin..
Burads bir arkadaşım demiş ki cocuk mide de mi diye gercektende öyle bunu anlamıyorlar cocuk midede degil ki içtiğiniz şekerin icinde kalsın.. Plesantada.. Şey zannediyorlar herhalde şekerimicinde cocuk şekerli suyun icinde yüzecek.. Siz kimseye aldırış etmeyin doktoru dinleyin ben daha önce bununla ilgili konu açtım bir cok tartışmada yaşadım.. Doktorculuk oynayanlara kulak asmayın. ben size bir kadın doğumcunun bu konu hakkındski videolerini gönderiyorm acın dinleyin. Şeker yüklemesi neden gerekli yaptırmazsanız bebekte ne gibi sorunlar olur gayet güzel doktor dilinde dinleyin lütfen 🌸🌸
https://youtu.be/KZPCuF0Tq-k
https://youtu.be/YyacLrJFoy4
https://youtu.be/fRbEv1UC-nc