Happyprincess doktorun yaptırman gerekiyor dediyse yaptırdıgından hiç pişman olmana gerek yok canım, ben doktorumla konustum şeker yüklemesi yerine açlık tokluk şekerime bakıldı gerek görmedi o yüzden bu şekilde hallettik. Ailede şeker hastası varsa belli bir yaşın üstündeysen kesinlikle yaptırmanı istiyorlarmış.. Kötü birşey degil tabiki insanları dinleme hepsi kulaktan dolma bilgiler 😒