Happyprincess senin aklini sorgulayanlara asil ben sormak istiyorum neden diye? Milletin elle tutulur hic bir cevabi yok ama is can sıkmaya gelince hepsi cok bilmis bos bos yorum yapiyor. Soyledikleri tek sey de ama iyi değil diyorlar neden yaptirdin keske yaptirmasaydin. Size ne deyip gececeksin. Ici bos konusanlari umursayip caninizi sikmayin hic, yaptirmissiniz iyi olmus. Yaptirmanin zarariyla ilgili literatur de olan yayinlanmis bir calisma yok. Hatta uc bes soylemden baska hic birşey yok ama gizli sekere sahip olup mudahale edilemedigi icin bir cok olumsuzluk yasayan vakalara yer veren cok fazla calisma var. Internetten o bilimsel çalışmalara ulaşabilirsiniz.