Hlee inşallah valla güzel olur 😊 yok özel bir sebep değil de kuzum eşim biraz hassas bu konularda gelecek olana biz engel olamayız zaten bu testin sonucu kesin çıkmıyor aynı zamanda ne doğduğunda ne de anne karnında bir müdahalesi yok ben istemiyorum dedi açıkçası ben de çok ısrar edemiyorum sadece doktora gidelim birlikte konuşup soralım aklımızda ne varsa ona göre hareket ederiz dedim napiyim artık 😒😄😄