Taze_hamis Mrvsln54 ovulasyonundan ben çok memnun kaldım canım kullandığım ay hamile kalmıştım dediğim gibi. Allah nasip etsin en kısa zamanda inşallah sende çok memnun kalırsın
Mrvsln54 Taze_hamis bu arada yazışmalarınızı şimdi okudum. Bende de pıhtılaşma var mthfr (C677T) heterezigot, MTHFR(A1298C) heterezigot ve pal-1 heterezigot bana da doktor kan sulandırıcı iğne kullancan hamile kalınca dedi.. Sende heterizigot mu homozigot mu var
alpinannesi_ Mrvsln54 ben ilk eczaneden almıştım miratech çok pahalıydı sonra birgebeningunlugunu takip ettim uzun süre testleri aldım 2. Denememde hamile kaldım şuan 30+2 olduk allah isteyen herkese nasip etsinn sağlıkla sihhatle inşallah
Mrvsln54 alpinannesi_ amin canım inşallah. Bir Gebenin günlüğü bana biraz pahalı geldi ama aklımda kalmadı değil
Taze_hamis Mrvsln54 canım c6771 normal, a1298c homogot, paı-1 heterezigot. Benim çok yokmuş pıhtılaşmam bu kadarmış. Sen anlıyor Muş’un bu değerlerden ?
alpinannesi_ Mrvsln54 benm sorularima cevap verdiği geç de olsa dönüş yaptığı için tercih ettim testlerini almasanız bile videolarını izleyebilirsiniz ben youtube da sans eseri denk geldim çok faydalı olsu bnm için
Mrvsln54 Taze_hamis şöyle söyliyim ben bu testi yaptırdığım zaman genetik doktoru bana bu mutasyonlarda yani kan değerlerinde 2 değer olur sende heterizigot var yani biri çalışıyor biri çalışmıyor demişti. Homozigot olduğu zaman ikiside çalışmıyormuş. Sen çok iyi bi doktora git belki sana gebelik öncesi kullanacağın bi ilaç yazar kan sulandırıcı.. Ben iki doktora da sordum ikiside gebe kalınca iğne dedi ama daha kalamadım zaten.
Taze_hamis Mrvsln54 bana da gene kalınca iğne dediler kuzum. Hatta 2. Hamileliğimde pıhtılaşma testi yaptırmadan doktorum kan sulncırı başlamıştı ama gene de öldü bebişim 😞
AATozarr Taze_hamis Amin Amin istemem hiç kimse yaşasın bu acıyı çok zor geçiyo tekrar hamile de olsan ilk göz ağrısı işte ne desek boş 😢 RABBİME sonsuz şükür olsun tekrar nasip etti şimdi 24 haftalığız o yüzden duam hepinizledir ki caaanı gönülden RABBİM isteyen hak eyleyen herkese hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin darısı tez zaman da hepinizin başına İNŞALLAH
Pudrakokusu AATozarr başınız sağolsun, ilk kaybinizdan sonra kaç ay beklediniz,doktor ne dedi, her doktor farklı birşey diyor, kac ay korunmak lazım, ben hemen yeniden denemek istiyorum herşeye rağmen 🙁🙄
Annnnneeesss Mrvsln54 canım sakın sakın düşünme ben birgebeningünlüğü aracılığıyla hamile kaldım güvenilir bir sayfa ne pahalısı ver 60 tl paran hiç mi yok dışarıda eczanede dha pahalı
Mrvsln54 Annnnneeesss bilemedim kuzum ya doğru diyorsun aslında sen hemen kullandığın ay hamile kaldın mı
AATozarr Taze_hamis Amin cümlemizin canımALLAH razı olsun tez zamanda da isteyen herkese nasip etsin İNŞALLAH🙏🙏🙏
Mrvsln54 Pudrakokusu canım kalbi mi durmuştu kürtaj mı oldun? Ya da kendin evde mi düşük yaptın? Ne kadarlıktı falan bunlar etkiliyor
AATozarr Pudrakokusu Doktorum bana 1 yıl dedi çünkü sezeryanlıydım ama ben onun acısıyla hemen kalmak istedim onda da dış gebelik yaşadım sonrası 1 yıl bekledim Yani nerden baksan 2 yıl kadar sonra kaldım İnan acele etme doktorunu dinle sonrası beni. Gibi hüsran oluyo RABBİM gönlünüze göre versin