Pudrakokusu Doktorum bana 1 yıl dedi çünkü sezeryanlıydım ama ben onun acısıyla hemen kalmak istedim onda da dış gebelik yaşadım sonrası 1 yıl bekledim Yani nerden baksan 2 yıl kadar sonra kaldım İnan acele etme doktorunu dinle sonrası beni. Gibi hüsran oluyo RABBİM gönlünüze göre versin