17+3 üz 3. Hamileliğim. 15. Haftadan beri hissediyorum dün akşam ilk defa babamız da hissetti çok mutlu oldu .öğrendiğinden beri hadi artık vur diye yalvariyodu karnıma 🤣🤣🤣 cinsiyetimizi de ikili testte öğrendik kızımız olacak inşallah.burun tikanikligindan başka sorunumuz yok çok şükür