18+5 olduk biz de. Herşey yolunda iyiyiz, ilk bebeğim olucak inşallah. Tek sıkıntı uykusuzluk. Gece güzel dalıyorum mayıştığım an hemen uyuyorum ama gece uyandığımda bir türlü yatamıyorum. Uyku gözümden akıyor ama doğru pozisyonu bulamıyorum bi türlü. Sola yatıyorum kulağım uyuşuk şekilde kalkıyorum. Sağa yatıyorum önermedikleri için sürekli yarı uyanığım. Sırt üstü yattığımda kasılma oluyor. Derken derken uykusuz şekilde işe gidiyorum. Komik gelicek belki ama bişey olacak diye korkuyorum. Bi de epey hareketli içimde baloncuklar patlıyor bazen top gibi oluyo kasığımda. 😇