dfnomr Mervekara95 iyi gidiyor 16+4 olduk bugun cinsiyetimiz erkek gobegim cikti bu hafta birdenbire ona alismaya calisiyorum :) bebegi de tam hissetmiyorum sanki ara ara hafif kipirdanma oluyor ama tam olarak hissedemedim ilk hamileliğim de anlamiyorum o yuzden çok :)
ebebegm doğum ramazan ayında. oğlumuda birbuçuk sene önce bayrama yakın ramazanda doğum yaptım . Bu da aynı kısmet
Burcu16 deletedmom2626 aynıymışız♥️ Evet 10 gündür hissediyorum siz ilk hamilelikmi 2. Cide daha erken hissediliyor diyorlardı doğruymuş
ebebegm Mervezumra kızım 8yaşında onla çok zor olmadı. biraz okuluyla zorlandım. oğlum çok yaramaz değil. 1buçuk yaşında olan bilmiyorum inanki yinede doğunca bakıcaz .ama korkmuyorum Allah büyük
ebebegm Mervezumra bebeğini emziriyormusun benimki emiyordu bugünlerde kesiyorum memeden. o biraz duygusal yaptı beni
juliet melekturan 17yim bende benimkide tam göstermedi kordon varmış arada ama kıza benzetti bakalım 🤷♀️😀 göstermeyenler kız oluyomuş diyolar 😂
Duamucizem 16+1olduk çok şükür kızlar ama.hala tık yok hiç bise hissetmiyorum karnım boş gbi göğüslerim hassaslığı gitti yumuşadı sanki büyümüyorlar artik
Mervekara95 dfnomr Bende aynı tam hissetmiyorum .. Acaba orda mısın yavrum diyorum 🙈 Ama bazen karnım sertleşiyor top gibi toplanıyor bazen salıyor yumuşuyor seninde öyle mi
Duamucizem Mervekara95 beli yerlerde minsertlesme oluyor bazen göbek altında sertleşme var baze yumuşacık kaşıklarım boş gbi bidegoguserimim hassaslığı gitti yumuşadı büyümüyor sanki