Busracetin Duuyguum Duygucum , Allah yardimcin olsun , ayni dönemde takip yaptirmiştik ben olumsuz sonuc almistim arada girip baktim bugün bi bakayim dedim tam dogum gunune denk gelmisim 😊 inşallah şimdi doğumu atlatmişsindir hayirlisiyla 🌸
Duuyguum Doğurdum şükürler olsun kızlar çatır çatır derler ya öyle bir Doğum oldu oğlum dA bende iyiyiz çok şükür pamuk gibi bir oğlum oldu beş cm e kadar oynayarak geçirdim sonrası allah diyorum ama ıkınmaya konsantre oldum sekizden sonra pert 😅 biraz güçsüz düştüm diye üstten bastırdılar onun acısı var şuan Doğum da görümcem eşimin halası eşim ebeler dr lar herkes vardı 😂 kafası çıktı benim oğlanın sancım durdu yok ıkınamıyorum hemen taktılar suniyi ayyy o ne öyle dört ıkınmada oğlum kayıverdi 39+0 da 3600 53 cm 🙏 emiyorda sütüm de var şükür allahım bekleyen herkese nasip etsin en kolay şekilde az bi dikişim oldu et benim vardı onu aldı dikişim de estetik dikiş sağolsun dr um eskisinden iyi yaptı heralde 😅😍
ozgeustun Duuyguum ayyy maaşallah size... gözün aydın canım seni takip edip çok merak ediyordum kordondan dolayı çok sevindim.
Yebrulii Duuyguum oy maşallah çok şükür Rabbim bizede kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼🙏🏼 Bol bol emzir annesi hep güzel insanlarla güzel yerlerde karşılaşsın inşallah 🥰
Gamzeli_03 Duuyguum gözün aydın cnm Rabb'im hayırlı evlat eylesin inşallah kendi sancıların ile mi gittin dikişler var dedin sonrasında açıyor mu tuvalette falan darısı yol bekleyen tüm annelere içinde de bana inş 39+1 🙈🤲😘
Duuyguum Bu arada üç kez kordon dolanmış boynuna hala da kordon boyu uzundu çek çek bitmedi 🤦♀️Ama kalp atışlarımız hep iyiydi çok şükür
Duuyguum Bu arada üç kez kordon dolanmış boynuna hala da kordon boyu uzundu çek çek bitmedi 🤦♀️Ama kalp atışlarımız hep iyiydi çok şükür 17:30 da cam gibi gözlerini açtı oğluşum ❤️
Ysmn_dmrcii Duuyguum anne karşında mi dolanmış cnm. Benim bebegimin hareketleri yavaşladı sad3ce gece çıkmaya çalışır gibi tekmeloyor sureklo
Duuyguum Yebrulii aminn canm bol bol dua ediyorum bende korkma hiç benim de iki görünüyordu üçmüş diğeri de beline dolanmış dr kordon boyuna göre hareket eder merak etme kaç haftalıksın şuan belki açıladabilir hiç belli olmuyor
Duuyguum Ysmn_dmrcii evet 35. Haftadan beri dolanmış vaziyetteydi hareketler de azalma olursa dr una haber ver muhakkak ver bence
Busracetin Duuyguum amin inşallah canim , hayirli zamani beklemeye devam ediyorum . Sağlikla huzurla büyut inşallah bebişini , Allah hayirli evlat etsin 🌸
Yebrulii Duuyguum 32.haftadayız kuzum vallahi ben riske atmayı düşünmüyorum 37ye kadar açılmazsa sezaryen günü alırım
Duuyguum Gamzeli_03 çok sağol canm allahım diğer yol bekleyenleri rahatlatsın tek avazda evet kendi sancımla gittim zAten en son gece kıvrandırmaya başlamıştı beni dr akşama kadar sıklaşmadınız bekledi ama Doğum da sancım geçti suni yi verdiler dikişlerim acımıyor Tuvaletimi rahat yaptım her ikisini de dr sadece üç gün dikkat et çok ağırlığını verme dedi ama mecbur veriyorsun bebeğimi hem emzirdiğim de oturdum mecbur kontrole gittiğim de bir sorun olmadı tek sorun dikiş ipinin batması biraz sinir bozuyor 😌
Duuyguum Yebrulii Yebrulii inşallah açılır belli de olmuyo canm ben dr a çok güvendim yoksa cesaret edemezdim ama iyiki de dinlemişim bide 37 değil de en azından 38/2/3 te gün al derim daha iyi gelişmiş olur karnında
Gamzeli_03 Duuyguum kendi sancın ve suni sancı arasında fark var mı peki suni sancıyı hep kötü diyorlar benim de 39+2 kilo alıyor bebek dedi doktor bu hafta gün aşırı çağıracak cumaya kadar sonra suni verecek sanırım doğum kendi başlamaz ise 😣🤲