Duuyguum Üç cm açıklığım varmış alttan baya gerdirerek muayene etti dr kanama da oldu biraz dua edin lütfen allahım Doğuma girecek herkesin yardımcısı olsun tek avazda kurtarsın evlat isteyen herkese bu sevinci yaşatsın
Blackkcat Duuyguum Allhın izniyle kurtulursunuz inşallah,Allah yardımcınız olsun çok kolaylıklar diliyorum🤲🏻
Elfida10 Allah yardımcın olsun canım inşallah bi avazda dünyaya getirirsin 🙏🏻 bizlerede dua et sende 🥰😘
Ysmn_dmrcii Duuyguum benimde 3 cm aciklik var ama yatisim yapılmadı. Bide de dua et cnm rabbim kolaylık versin
kr1907 Duuyguum Aralık annelerinden ilki sizsiniz sanırım Allah yardımcınız olsun hayırlı haberlerinizi bekliyoruz ☺️
aslicoban Duuyguum inşallah sağ salim alırsnız kucağınıza sonra doğum hikayesi bekliyoruz :) belki doğmuştur bile
Anne18 Duuyguum Rabbım bir solukta kurtarsın inşallah banada nasip olsun Allahım ❤️ Bende hamıle kalayım boyle dualar istiyim sizlerden
Yebrulii Duuyguum ay Duyguuu çok duygulandım şuan, sağlıkla al kucağına inşallah🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Bize anlatacağın güzel hikayelerle gel Rabbim yardımcın olsun
kadernurr Duuyguum canımmm belki hatırlarsın çoğu postlarda konuşmuştuk 7 gün önce normal olarak doğum yaptım rabbim hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin gülüm hayırlı haberlerini bekliyorum 🌸🌸