Mervemm okurken o kadar duygulandımki.. benim yavrumada edward sendromu olabilir dediler amniyosentez yaptırdım sonuç temiz geldi. Göbek kordonunda 2 tane kist oluştu biri 4 cm diğeri 2,5cmdi. Perinatolog hiç iyi konuşmadı ama ben sonuna kadar devam edeceğim dedim herseyi yaptım onun icin.. 22+3te güzel Oglumun kalbi durdu.. cennette bizi bekleyen meleklerimiz var Allah bir daha bizi böyle bir imtihanla sınamasın insallah 😔🙏🏻