Lsbebisim 7 haftalikken kalp atisi gittim dinledik 13 haftada kontlorum vardı. Doktorum bakti dedi bir leke var radyoloji gönderdi oda bakti evet dedi kist gibi duruyor. Üniversite perntoliji doktoru muayne etti ge dedi hem kist ,hem kolları yaridan yok dedi basta sonra dedi var ama kemik eksik diye koldan sakat. Midesi yukarada dedi bagirsak kist var dedi . Neyse alalim dedi yok dedim sivi alalim dedi tam dedim aldik bekledik 1 ay sonuç 16 haftada geldi . Gayet iyiydi sunucumuz ama sorunlar hala vardi. Ben almiycam dedim dogurcam ne olursa olsun. 15 günde bir hep kontrolüm vardı ge hep öyle bi aci yaşıyordum ki dua ile ,umut ile girerdim ,doktor yanına ama gözü yaşlı çıkardım 😔 en son 23+4 de gittim ve artik kalbi cok yavaşladı dedi inanmadim kendi özel dokturma gittim oda bana eziyet ediyorsun dedi bak kimse zorla sana aldir demez ama gercekten aci çekiyor karnında dedi. Ve karar verdim sonlandırmaya 4 gün yoğun bakımda kaldjm orda gerçekleşti doğumun riskliydi diye, doktor ya öleceksin , ya birdaha anne olamayacaksın, yada sag salim çıkıcaksin dedi kabul ediyormusun dedi. Esim ile imzaladık gerekli belgeleri ve 4 gun sonunda bebegin doğdu, bana göstermediler hic hemen toparlayıp kaldırdılar. Otopsi yapıldı 2 ay sonra sonuç cikti.
Bu surede bebeğim 40 gun hastane morgunda kaldu ve ben onu gommeye bile gidemedim götürmediler 😔 otopsi sonucunda doktor dedikleri sadece kolları doğruydu.
Bebegim yemek borusu yokmus ciğerinde kist varmis, böbrekler birbirine yapışıkmis. Pataloji doktoru bana doğum yasaydin bile 1 saaten fazla yasamazdi dedi.
Nl-oguz3561