HTK canim aşağıda anlattaim bebeğim sorununu . Benimki kandan kaynakliydi pithilasma ole bebek gelişmiyor 1 düşüğüm daha oldu onun üstüne araştırdım. Kalbini her daim ferah tut ve rabbine bırak herşeyi. Ben hamilr kalir kalmaz anlamistim bebeğim kaybedeceğimi esime hatta dedim ya bana ya bebege birseg olacak ben gormuycem bebegimi diye bana kızmıştı. Gercektebde oyle anneler hisseder. Bak kanser tedavisu görmüşsün. Annem hep bana yoğurt bol bol.ye der çünkü vücuttaki zehiri öldürürmüş suan gece koca bi kase yoğurt yiyip uyuyorum. Şükür ki rabbimr bebegim saglikli ve 1 hafta onden gidiyor. Insallah sende saglikla bebegini kucagina alirsin. Bu arada çok geçmiş olsun💓