Nur1991 Vallahi canım yaşamayan var mı acaba😁😁😁Benim de öyle birde derim yirtiluyir çakmakla yakıyorlar gibi acıyor sağ kaburgamin altı 37+6 olduk 🤭
Fatima89 Likya hem de nasıl hem nasıl 😢😭 endişe etme çok normal gebelikte, ağlıyorum bu agrı dan düşün
Tugbaztrk Likya bende doktor diyene kadar cok farketmemiştim, Şimdi sola geçtiğinde aa rahatladım oluyorum birazcıkta olsa😂 cinsiyeti kız benim senin?
elfkahramann Likya ilk zamanlarda doktora gittim şikayetlerim için eveeet hamilelik dünyasına hoşgeldin elif 😁😁 ne sanıyorsun annelik bu yüzden kutsal tüm toplumlarda dedi bana 😂 cefası bitmiyor anlayacağın
Oley Gulmartin Benimki 33den beri aşağida ama hiç geçmedi simdi 36yim dahada artti. Bence iç karın darsa ki benim öyle ondan daha fazla ağri oluyor hissediliyor. İnşallah geçen olur ama benim geçmedi 😭
Gulmartin Oley çok geçmiş olsun baya kötü oluyor ya ben de geçti dedim ama bu akşam tekrar başladı demek ara vermiş 🤦🏻♀️
Oley Likya inşallah bakalım ama büyük ihtimal dayanacaksın diycek aksi bir durum yoksa. Sabır çekip deva edicez napalım 😁
Likya Valla hep normal doğum için çok istekliydim ama bir an düşündüm bu ağrı doğumda bile olursa insanın ıkınma gücünü bile kesecek türdenmis nasıl olcak bu iş deyip durdum valla 🤣 ama yalnız değilmisim neyseki inşallah doğuma kadar hepimizinki geçer 🙏
BGLM Likya doğum yapacağın gün sanki hiç bu acıları yaşamamış gibi hele bide doğup ilk gördüğün an herşeye bedel canim
Likya Labaysenur evet yaptirdim ve temiz çıktı, idrar testinde kaburga ağrısı ile ilgili neye bakılıyor
Kubraseyit00 Likya ayy daha dun aksam arkadasima sordum 2. Gebeliğim olmasına rağmen bunda garip geldi 24+4 kaburgam ağrıyor bende de tam iki göğsün ortası öne eğilince sanki kaburgam batıyor. Sağ sola yatarken de yan tarafda ki kemikler ağrıyor
Tutu_ali_vefa Likya aynı durum ben de de var hem sag gogsumun altı agrıyo hemde ıkı gogsumun altı da uyusuk. Bugun doktordaydım sordum benım bebegımin ayakları gogsumun altındaymış oraya yerleştirmiş 💙❤️agrılar ve uyusukluk ondanmış. ☺️Uzülsem mi sevinsem mi bilemedim 🥰
MrsYay @Likya Ben de şuanda 29 haftadayım 20. haftamdan bu yana sağ kaburgamın ağrısından ölüyorum hatta ilk zamanlar safra kesesinden süphelendi dr çünkü ağrı sırtımada vuruyordu tüm batın ultrasonla bakıldı birşey çıkmadı ama artık bebeğin kafasının orda olduğu netleşti. Bide yemekten sonra çok daha fazla ağrı yapıyor hatta yemek bile yiyemiyorum 😔
Labaysenur Likya gebelik zehirlenmesi için çünkü sağ kaburga altında dayanılmaz ağrı oluyor oyüzden dedim.ama senin temiz çıkmış demekki bebek pozisyonundan sağlıklı doğumlar ❤️