Cicimato_96 Likya Yaklaşık 1 hafta 10 gündür çekiyorum o acıyı kıyafetim değse canım yanıyor. Ağrısına dayanamayıp doktora gittim benim yaramaz kızım tam kaburgalarımın altına koymuş kafasını. Anlayacağın dönene kadar çekeceğim bu acıyı 😔
Likya Cicimato_96 muhtemelen benimde öyle pozisyonda. çünkü yok böyle bir batma,acı. kirilmista cigerime batıyor gibi
Cicimato_96 Likya Ağlayarak kaburgam kırıldı kesin diyordum annem de saçmalama kaburgan kırılsa sen böyle durabilir misin diyordu duramıyorum zaten anne diyodum 😂ama şu 1 2 gündür en azından batma hissi azaldı sadece acısı kaldı inşallah bir an önce geçer seninki de 😔
Gulmartin Oley çok geçmiş olsun baya kötü oluyor ya ben de geçti dedim ama bu akşam tekrar başladı demek ara vermiş 🤦🏻♀️
Labaysenur Likya gebelik zehirlenmesi için çünkü sağ kaburga altında dayanılmaz ağrı oluyor oyüzden dedim.ama senin temiz çıkmış demekki bebek pozisyonundan sağlıklı doğumlar ❤️
Zeytur Likya dibine kadar yaşıyorum hem de,ben 36.haftadayım,bebeğinizin pozisyonu değişmezse eğer maalesef ilerleyen haftalarda o ağrılarınız sizi uyutmayacak kadar şiddetli olacak😔
Derderya Likya ayy ahh bilmez miyim o ağrıyı seninle ayni haftalarda başladı aynı yerdi benimde oturamıyodum yatamiyodum meğersem başını dayiyomus 33 te falan dönünce oyle bi rahatladimki anlatamam sirt ağrısı falan kalmadi inanki her dönem cok farkli oluyo simdi 38 olduk simdide göbeğim ağırlık yaptığı icin yatamıyorum 😀
hilal89 Fatima89 bende nasil yatamıyorum bide ayağımı burktum kırık mi ezik mi ne olduğu belli değil bugün yarin dogurucam ne olucak belli değil
Aysgl_trl_trn Yattığımda kalktığımda uzandığımda döndüğümde eğildiğimde yürüdüğümde... Hayatımın her anında aynı acıyı bende hissediyorum. Eşim hergün masaj yapıyo işten gelince saolsun. Biraz faydası oluyor ama sonra yine aynı. Bu gece uykumdan bile uyandım 😣