Likya 29 olduk biz ama 3-4 haftadır cekıyorum canım, özellikle aksamları iştem gelimce oluyo benim. En son doktora gittiğimizde soyledim sana gostreyim sebebini dedi bi baktık bebiş sağ kaburgamı tekmeliyo😂 zaten hep sağda o yuzden sol ağrımıyo diye dusunuyorum bende. Senin bebişin hareketler nasıl canım