gfazlioglu sezaryen olursam girmesini isterim sonuçta oda bir şey görmeyecek ve yanımda olucak. Vajinal doğumda istermiyim bilmiyorum. Eşimde zaten seni o şekilde acı çekerken görmeye dayanamam bayılırım falan diyor😂 ilerleyen süreçte duruma göre karar vereceğiz ama bence girmeli bir çok doktorda eşler arasındaki ilişkide bunun önemli olabileceğini söylüyor. Bencede bebeğimiz için katlandıklarımı görmeli diyorum 😂 Tabi eş farkı da olabilir benim eşim aşırı duygusal ve hassas olumlu etkilenir doğum sürecinden. Ama bazıları için tam tersi bir etkide gösterebilir😊