Valla hiç uğraşamam eşimle doğum anında 😂 beni bırakıp onunla ilgilenmek zorunda kalirlar. Şekilden şekile girer yanımda . Ayrıca ben ağrı çekerken falan , onun çekmemesi sinirimi bozar. Suni sanci ona da verirlerse gelsin. Bir de geri kafalilik olarak gelebilir ama benimle bebegim arasinda bir an gibi geliyor bana. Bencillikte olabilir😀 sonuçta ne o girmek istiyor , ne de ben girmesini istiyorum