Crn91 valla canım ben bi kere gittim. 3 buçuk gibi randevum vardı içeri muayeneye girdiğimde saat 6 buçuğu geçiyordu. Doktora ulaşmak zor. İlk gittiğimde gebeliğin basındaydım haftaya gel kalp atışını duyalım demişti 10 gün içinde ikinci muayene ücretsiz zaten. Bastıra bastıra eşimin asker olduğunu ve persembe geleceğimizi söyledik tamam dedi. Dışarıdaki sekretere de belirttik tamam gelin dedi. Haftaya persembe yola çıktık ve Hasan beyin muayenesi persembe yokmuş. İnsanla resmen dalga geçiyorlar. Sekreterleri saygısız verdiğin para boşuna gidiyor. Özel muayene güya ama normal muayene de daha az sıra beklersin. Randevu da kapanmış şimdi sabahtan gelip sıra alın diyor Nası bi özel muayene çözemedik. Arkadaşım randevu almış ama bize niye yok dediğimde bana dalga gecer gibi onun tanıdığı vardır dedi. Yani muayenesi de kısa sürüyor verdiğin para da boşuna gidiyor.