Crn91 gittim canım. Çarşamva günü saat 1 de sıra almaya gidiyorsun. 2 de doktor kaydını yapıyorlar. 3 buçukta doktor muayeneye başlıyor. 22. Sıradaydım saat 18.20 -19.00 gibi sıra geldi. Doktor iyi yani güzel ilgilendi ama çok uzun sürmüyor tabi ki kalabalıktan dolayı