Tugceeeky valla Tuncay bey i asla önermem. Zaten ağzının içinde konuşuyor ne konuştuğu belli değil. Riskli olmadığım halde sanki riskliymişim gibi konuştu insanı korkutuyor. Gün içinde tahlil sonuçlarımı atacaktım cevap bile vermedi. Acil bişe olsa demek hiç ulaşamayacağız doktora. Hasan bey var ama oda gittiğinde gün boyu beklemen lazım kesinlikle randevu saatinde giremiyorsun içeri. Bence en iyisi en canayakın ı en ilgilisi pembe yeşilbag. Hastası olmadığım halde Tuncay okun tenezzül etmediği tahlillerimi instagramdan en ince ayrıntısına kadar inceledi. Zaten yeni doğum yapmış bu süreçte insanın halinden çok iyi anlıyor. Ben deli gibi araştırdım burda ilk gebeliğim hiç bişe bilmiyorum en iyisi pembe hanımdı bana göre. Uzunca yazdım canım kusura bakma 🤗😍