15+6 dan merhabalar. Benımde biri kız biri erkek;) bu haftalarda kasık baskısı sizde de oluyor muydu? Ben birde serklajlayım ama doktorum gunluk hayatını devam ettır dıyo bende calısıyorum ama ev ıslerını yapmıyorum eve gelınce dınlenıyorum. Bırazcık yurusem hemen nefesım kesılıyo kalbım cıkacak gıbı oluyorum ve kasık agrım oluyor. Sızde de boyle mıydı? Allahım saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın hepımıze