ikizannesii mehtap5506 bende hep sagima yattim soldaki daha iri dogdu küvezede soldaki girdi 4 gün bebege bisey olmaz korkma
mehtap5506 İkizlerim baş gelişti biri kanala girmiş.Doktorda doğum tarihi ile ilgili birşey diyemedi.Kanala girince ne kadar dayanabilirler.Daha 33+4 günlüğüz
Hacer_ikiz_gebe mehtap5506 burda biri vardı ismini hatırlayamadım onun bebeği de kanala girmiş biri 2 haftadır falan duruyolar galiba
Tugba123 mehtap5506 benim 32 haftalıkken gittiğimde demişti doktor devamlı dinlendm bol bol su içtim . Yürümeyi bıraktım şuan 36 haftaya giricez yarın stres yapma hatta bende sancı da çıkıyor