Off kızlar doğurmak istiyorum artık 😒😒 bugun yine kontrole gittm 36 haftalık olduk ama inanın çok belim ağrıyo geceleri hele hiç uyuyamıyorum doktor 37 hafta olunca gel dio deli olıcm valla karnım zar gibi olmş ne kadar iyi değilim belim ağrıyo desemde nst gayet güzel çıkmş dio sizde durumlar nasıl bu arada 16 sında bida gtcm bu sefer alırlar heralde artk doğuma ha bide doktor ikiside baş geliş normal doğum yaparız dio aslında ben normali çok istiyorum ama tek yumurta ikizi olduğu için korkuyorum inşallah bişe olmaz