Hacer_ikiz_gebe kaynımın karaciğer leri yavaş çalışıyor. Kayınvalidemler stok yapmış derin dondurucuya, bana yaradı stoklar 😊 ben de bir kere öyle oldum bayılacak gibi, böyle sıcak bastı filan birden. Ama hiç insan içine çıkmıyoruz ya ondan mıdır acaba bilmiyorum ki. Bir de beni südyen de çok darlandırıyor. Onu fark ettim. Evde takmıyorum zaten de. Hastaneye giderken de takmıyorum artık. Takmadığım hafta daha az darlandım sanki. Bu arada ciğer geliştirici iğne yaptırdım dün ve bugün 24 saat arayla.