Sabirsizanne16 SedaErylmz35 ay gerçekten mi🤗 ben de hep hindistan cevizi yağı kullanıyorum.29.haftadayım.henüz çatlağım yok inşallah izinden giderim.kaç kilo almıştınız
mervenurca12 Dilekerdmr elimizden geleni yapıyoruz olursada yapacak bişey yok . Birazda genetik bence
Mjgntnrkl Kızlar kuzenim de hiç çatlak olmadı kullandıgıda sadece bol nemlendiricili bi krem aklına geldikce sürdü bide duş aldıktan sonra hep bebek yagı kullandı hiç çatlağı yok. Bende aynını yapıyorum. Aklma geldikce sürüyorum kremi. Bide fısfıs krem aldım neutrogena nın kokusu falanda hoş
Bestte9989 Dilekerdmr ben bebek yağı kullanıyorum 31+5 teyim şuan bişey yok inşallah daha da olmaz hergun sürüyorum bakalım
Smnl Sum50 yok hayır hiç kokusu olmuyor. Ama ben sürünce en az 5 dakika göbeğim açık bekliyorum. Mesela sabah yataktan kalktım hemen sürüyorum göbeğim açık, WC işlemlerimi hallediyorum. Sonra giyiniyorum o ara deri emiyor olabilir.
Sum50 Smnl birde öyle deneyeyim ben sürüp hemen giyiniyordum ve bütün kıyafetlerime öyle iğrenç bir koku sindi ki kendimden tiksinir hale geldim 🤦🏻♀️
Mujde- Dilekerdmr Lierac kullanıyorum 25 haftamdayım henüz en ufak bişey yok şimdilik memnunum,doktorum lierac önermişti 😊🙃
Hlal Bence.genetik.dogumdan snra da catliyomus ,ben 38 haftaligim şuan catlagim yok biseyde kullanmıyorum,ama.dogumdan sonra çatlar belki
Dilekerdmr Hlal bence de ya o kadar su içtim yağlar sürdüm ama nafile karın bölgem çatladı yine de aşırı değil ama
mervenurca12 Trendyolda indirimdeyken lierac krem aldım. Fakat sanki bir koku var daha önce kullandıgımda yoktu ve dışının rengi pembeydi bu aldıgımın rengi beyaz yeni ambalaj diyor kafam karıştı sizinkinde koku var mı ?
Saraalp mervenurca12 benim ilk aldıklarım beyaz kutuydu Watsons dan alıyordum , şimdi dermoeczanemden alıyorum pembe kutu geliyor , ikisinde kullandım yanı , beyaz olan biraz kokuyordu ama pembede koku yok
duygu34 Dilekerdmr 39. Haftadayım,19 kilo aldım hiç çatlağım yok. Saf Hindistan cevizi yağı kullandım🥥 arada lierac sürdüm, işe giderken evden acil çıkmam gereken zamanlarda. Yağlar leke bırakıyor kıyafette çünkü
Dilekerdmr duygu34 ya Hindistan cevizi yağı pişiğe de iyi geliyor bebeklerde ben en iyisi bir tane alayım sağol canım
Nihanus Lierac phyto kullanıyorum bende 23. Hafta henüz birşey yok baya bi kilo almama rağmen 🤦🏼♀️ Çevremdeki herkes lierac kullanıyor
Elanazzz mervenurca12 bende aynı kremi kullanıyorum 37 hafta bitmek üzere kaşıntılarım yeni başladı son hafta çatlayan çok duyduğum bende onlar gibi olacam galiba 😂😂