Saraalp mervenurca12 benim ilk aldıklarım beyaz kutuydu Watsons dan alıyordum , şimdi dermoeczanemden alıyorum pembe kutu geliyor , ikisinde kullandım yanı , beyaz olan biraz kokuyordu ama pembede koku yok
mervenurca12 Saraalp bana böyle plastik kokusu gibi geliyor. Eşim biraz abarttığımı düşünüyor ama tereddüt ettim kullanma konusunda.
Dilekerdmr duygu34 ya Hindistan cevizi yağı pişiğe de iyi geliyor bebeklerde ben en iyisi bir tane alayım sağol canım
Dilekerdmr aleyna-04 bence genetik canım ya sadece önlem bizimki çok çatlamışsın bende o kadar olmadı ama kaldı beyaz beyaz izler 😕
duygu34 Davud_moms benimki bildiğin Pet şişede yerlilerin yaptığı Hindistancevizi yağıydı. Afrika’dan eşim getirdi . Ama hep duymuştum iyi geldiğini, herhangi bir saf Hindistancevizi yağı olur canım. Kozmetik amaçlı değil de,Yemeğe falan konulabilenlerden.
Prensesim2018 mervenurca12 ben herseyı kullandım ama 33 ten sonra catlamaya basladı malewef karnımın buyyjkugunden ınslalah sneınde ılmaz cnm gen meselesı valla