Hilal_celik54 Oğlum 15 kızım 12 yaşında 28 hafta lik hamileyim çok şükür rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etti hepimizin evladını bağışlasın inşallah 💙💗💙
Hatice1017 elifim123 ✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻bennn☺️☺️buyuk oglum 9 kucuk oglum 2.5 yasinda simdide 36. Haftamizdayiz kızım olucak ins nasipse🥰🥰🥰Ve dogumdan acayip sekilde korkuyorum 🙄🙄🙄
Hiranurhilal Hatice1017 ne guzelb2 oglandan sonra kiz benimde 2 kiz sonrasi erkek ve cok farkli bi duygu acaba nasil bi fark olcak bakimi vs merak ediyirm erkek cocuk zor diyorlar ama oyle dusunmek istemiyorm
Meleknaz12 Hiranurhilal inşallah canım yoksa çocuklarım büyükler en küçüğü 13 yaşinda bakalım nasıl olacak hayırlısı olsun
Hatice1017 Hiranurhilal Aynen cnm harika bi duygu ben cok istiyordum bi kızım olmasini Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki nasip etti🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤❤❤Cok sukur ben ikisindede aman aman bir zorluk yasamadim sadece küçük oglum 40 gun boyunca cok agladi cok gazı vardi sonra düzeldi 40 i çıkınca 🙄🙄🙄Onun dışında bakımı felan bence kız cocugununki daha zordur kızlar cok nazlı oluyor diyorlar bende o yonde tedirginim birwz açıkçası 🤔😊😊☺️☺️☺️Ama Rabbim dağına gore kışını veriyor gercekten hiç merak etme,düşünme 😊😊😊
Hatice1017 Hiranurhilal bi sorum olacak sanaa cnm kızların kac haftalık dunyaya geldi acaba kız bebekler erken gelir diyorlarda 😊
Hiranurhilal Hatice1017 evet banada erkek bebekler cok gazli oluyor diyolar kiz bebekler daha duygusal daha nazli bu dogru😊
Hiranurhilal Hatice1017 yok benim oyle olmadi biri 41 haftada diger 39+3de ve gelmedikleri icin suni sanciyla oldular
Hatice1017 Hiranurhilal Masallah cnm benim iki oglnda 38 de dunyaya geldi bakalim bu ne zman gelicek sabirsizlikla bekliyorum☺️☺️☺️birinci kendi geldi 2. De suyum bittigi icin acil dogmasi gerekti suni verdilr umarim bunda oyle olmaz suni sanci cok zor geldi bana🙄🙄
SedaSevval10 benimde 3. hamileliğim kızım 7 yaşında bir oğlumu 3 günlükken kaybettim allah nasip ederse 13 haftamız dolmak üzere oğlum olacak kaybettiğim bebeğimin acısını azda olsa dindireceğimi düşünüyorum sağlıkla geldinler inş
Hiranurhilal Hatice1017 evet suni sanci cokkk zor ya normal sanci daha kolay diyorlar bende bunda kendi sancimi beklemek istiyorm ve insallah zamani gecmez yoksa suni kacinilmaz oluyor yani bence kiz bebekler erken gelmiyor ya hepsi vakti zamani gelince
elifim123 vallahi şöyle bakınca en kücükler benmkıler en büyüğü 3,5 yasnda ıkıncı kardesnde çok kıskanclık oldgu icin herseye yenıden basladık ben yedirdm tekrar tuvalette benmle gtti tekrar ve hala ayakta sallanıyor küück uyumuyor hiçç