Trkancey Hiranurhilal keşkeee... ama bir oğlum daha olacak kısmetse. Rabbim sağlık versin, hepsi de hayırlı evlatlar olsun inşallah 😊
1melekannesii O zman sorayım 2. Doğumlarınız nasıl oldu kolay oldu mu 😁 ben ıkıcıyı doğurcam da korkuyrım
Hiranurhilal 1melekannesii ilke gore daha kolay oluyor evet doktorun 3.nun daha rahat olcagini soyledi insallah oyle olur
Ohorza 1melekannesii birinciyi 4 saatde ikinciyi 2 saattde Doğum yaptım üçüncü içinde rabbim e sığınıyorum 😬
Bebek_uraz elifim123 öhööö öhöööö🙄 o zaman şuraya bi kazazede anne bırakıyım 5 aylık oğlu olan ve 8 haftalık hamile bi anne🙄😂😂😂😂 üstelik sezeryan doğum yapan😂😂😂😂
elifim123 benm büyük kız 3.5 yasında oglum 10 aylık suanda 6 haftalıgım şoktayımm ne yapcamı bilmiyorum 🤷♀️
Busra_zeynep54 Benimde 3. Sürpriz şekilde geldi hala neyapacagimi düşünüyorum oģlum 6 kizim 1 simdide 5 haftalik hamileyim
uccocukannesi01 Biri banamı seslendi😁😁ilk kızım 8 yaşunda ikinci kızım 11 aylık üçüncüde 3 aylık hamileyim😉😉
ebebegm uccocukannesi01 aynen bizde öyle seninde mi ikinci zor oldu.3. ye çok beklemedik ikinci yi 6sene sonra bulunca😅😆